Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Share
    avatar
    Roomer
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 855
    Age : 23
    Location : Somewhere in the universe!
    Points : 879
    Reputation : 31
    Registration date : 2009-03-02

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Roomer on Thu Jul 16, 2009 9:15 am

    excellent job pepig very good!
    you cheater! Razz
    oh yeah and Ma Fak i am back! Smile
    avatar
    Frantech
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 744
    Age : 29
    Location : so HIGH ^^
    Points : 944
    Reputation : 58
    Registration date : 2009-04-25

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Frantech on Sat Aug 29, 2009 3:56 pm

    My 4th video, especially I made it from some cut maps on buksa. so check it out ^^

    Black Curves III (26:20)
    Green Magic (30:59)
    Sick & Twisted (by phatprick) 39:93 - unofficial WR
    Tmn-X Aggid - says Hello 2009 (25:62)
    Skiller (44:29 - WR is 44:22)
    Mini #3 (23:85 WR) - without cut

    avatar
    phatprick
    Administrator
    Administrator

    Number of posts : 1040
    Age : 32
    Location : Out of my mind, be right back!
    Points : 1358
    Reputation : 103
    Registration date : 2009-01-11

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by phatprick on Sat Aug 29, 2009 7:22 pm

    Damn cutter!!! Very Happy Like i use to say: "Pu$$ys cut, real men drive!" cheers
    And your vids are still dark, why dont you increase the quality to get clouds, then it will be much brighter and nicer...

    But nonetheless, great "driving" Pep! Cheers!
    Btw. Restless, a nice old song! Wink


    _________________

    • "Remember that you are unique! Just like everyone else!"
    • "The funniest thing about this particular signature is that by the time you realize it doesn't say anything, it's to late to stop reading it!"
    • "There are 2 secrets to stay the best: 1) Don't give all of your knowings!"

    avatar
    MANIEK
    grf / expert
    grf / expert

    Number of posts : 508
    Age : 24
    Location : Poland, Poznań
    Points : 572
    Reputation : 24
    Registration date : 2009-06-27

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by MANIEK on Sat Aug 29, 2009 10:08 pm

    Lol
    Nice cuts
    Good Job thumbup
    avatar
    Dimo1
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 339
    Age : 24
    Location : Denmark
    Points : 397
    Reputation : 23
    Registration date : 2009-02-02

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Dimo1 on Sat Aug 29, 2009 10:38 pm

    lol dont cut drive like a man! Very Happy nice vid pep
    avatar
    Silvach
    grf / expert
    grf / expert

    Number of posts : 454
    Age : 33
    Points : 485
    Reputation : 38
    Registration date : 2009-01-13

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Silvach on Sun Aug 30, 2009 9:56 am

    Jesus, i've been trying to find the cut on Sick and Twisted for months, cool. That cut loop on Skiller map was amazing. O yea, good driving again farao
    Btw, i'm still holding the rec on green magic (30,26) :PP
    avatar
    Frantech
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 744
    Age : 29
    Location : so HIGH ^^
    Points : 944
    Reputation : 58
    Registration date : 2009-04-25

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Frantech on Sun Aug 30, 2009 12:31 pm

    Ty guys ^^
    Green Magic is the one map, where I dont have n1, wait, I will beat you soon :-P
    avatar
    Roomer
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 855
    Age : 23
    Location : Somewhere in the universe!
    Points : 879
    Reputation : 31
    Registration date : 2009-03-02

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Roomer on Sun Aug 30, 2009 9:48 pm

    Wow "awesome driving"! Razz
    Bloody cutter.. Smile
    But still nice driving those cuts! Wink
    avatar
    l0wbob
    grf / toddler
    grf / toddler

    Number of posts : 63
    Age : 27
    Location : Augsburg
    Points : 91
    Reputation : 16
    Registration date : 2009-08-31

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by l0wbob on Thu Sep 03, 2009 6:42 pm

    nice driving, u r good skilled
    avatar
    Frantech
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 744
    Age : 29
    Location : so HIGH ^^
    Points : 944
    Reputation : 58
    Registration date : 2009-04-25

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Frantech on Fri Sep 18, 2009 6:24 pm

    My 5th video!! Enjoy!

    Ice on Fire 32:80
    500CC Mix 17:25
    STYLE_ 46:72
    ResParty Silvercord 42:02
    ResParty Flyin' Drift 39:93
    Night Addiction 40:48 WR

    avatar
    l0wbob
    grf / toddler
    grf / toddler

    Number of posts : 63
    Age : 27
    Location : Augsburg
    Points : 91
    Reputation : 16
    Registration date : 2009-08-31

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by l0wbob on Fri Sep 18, 2009 6:32 pm

    nice video... last one i like specialy^^
    avatar
    phatprick
    Administrator
    Administrator

    Number of posts : 1040
    Age : 32
    Location : Out of my mind, be right back!
    Points : 1358
    Reputation : 103
    Registration date : 2009-01-11

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by phatprick on Fri Sep 18, 2009 7:52 pm

    N00000b!!! Very Happy Great driving pepig! Although times are fast, video is somehow 20% slower... but maybe its just me... hmm dunno why...
    And damn u i will break those recs once and for all!!! BUAHAHAHAHAHA! clap


    _________________

    • "Remember that you are unique! Just like everyone else!"
    • "The funniest thing about this particular signature is that by the time you realize it doesn't say anything, it's to late to stop reading it!"
    • "There are 2 secrets to stay the best: 1) Don't give all of your knowings!"

    avatar
    Silvach
    grf / expert
    grf / expert

    Number of posts : 454
    Age : 33
    Points : 485
    Reputation : 38
    Registration date : 2009-01-13

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Silvach on Sat Sep 19, 2009 11:14 am

    Wow, nice vid again Pepig, as i said before u r silvercord king king I liked that run very much, and yea congratz on WR on Night addiction winner2
    avatar
    Roomer
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 855
    Age : 23
    Location : Somewhere in the universe!
    Points : 879
    Reputation : 31
    Registration date : 2009-03-02

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Roomer on Sun Sep 20, 2009 7:41 pm

    Again what an outstanding driving! Smile
    Great Job!
    GG on Silver! Smile
    avatar
    Frantech
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 744
    Age : 29
    Location : so HIGH ^^
    Points : 944
    Reputation : 58
    Registration date : 2009-04-25

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Frantech on Sun Sep 20, 2009 8:46 pm

    Thank you guys!!!
    I really loved my team :-*
    xD
    avatar
    Roomer
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 855
    Age : 23
    Location : Somewhere in the universe!
    Points : 879
    Reputation : 31
    Registration date : 2009-03-02

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Roomer on Sun Sep 20, 2009 9:37 pm

    grrrr stop it! Smile
    avatar
    Frantech
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 744
    Age : 29
    Location : so HIGH ^^
    Points : 944
    Reputation : 58
    Registration date : 2009-04-25

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Frantech on Tue Sep 22, 2009 12:11 pm

    OK guys, I must show you, how to drive -.-

    HERE is my 6th video! I called it BIG SHOW !!!
    My tip: Before you click to play this video, turn your music in RIGHT position ^^
    Enjoy!

    avatar
    Roomer
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 855
    Age : 23
    Location : Somewhere in the universe!
    Points : 879
    Reputation : 31
    Registration date : 2009-03-02

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Roomer on Tue Sep 22, 2009 2:27 pm

    Awesome driving as always!
    Simply Great!
    Except the first noob replay.. Razz
    And the music is.. xDD
    And its spelled WR Breaker not WR Breakrer.. xD
    Btw keep up the good work! Wink
    winner2 award
    avatar
    Frantech
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 744
    Age : 29
    Location : so HIGH ^^
    Points : 944
    Reputation : 58
    Registration date : 2009-04-25

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Frantech on Tue Sep 22, 2009 2:48 pm

    Ty Roomer, i start to make it today 2:00AM so sry for mistake WR Breaker ^^
    And music is...? ..? Tell me what does it mean xD
    avatar
    Silvach
    grf / expert
    grf / expert

    Number of posts : 454
    Age : 33
    Points : 485
    Reputation : 38
    Registration date : 2009-01-13

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Silvach on Tue Sep 22, 2009 2:51 pm

    First of all, i have to congratulate you for assembling this video, i can see how many effort did you bring in, so rep+, second of all the driving is magnificant, you are really improving Wink that first round, i laughed how you finished it Laughing , and third, the music is great, i love early 90's :music: WHAT IS LOOOOVE XD
    avatar
    l0wbob
    grf / toddler
    grf / toddler

    Number of posts : 63
    Age : 27
    Location : Augsburg
    Points : 91
    Reputation : 16
    Registration date : 2009-08-31

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by l0wbob on Tue Sep 22, 2009 4:33 pm

    nice video pepig i like it... but this first "fun" replay i dont like it doesnt show any skill^^ but thats ok^^ last map ur really good, i like it Smile


    Last edited by l0wbob on Tue Sep 22, 2009 7:43 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : so pepig doesnt cry :D and will love one more time ^^)
    avatar
    phatprick
    Administrator
    Administrator

    Number of posts : 1040
    Age : 32
    Location : Out of my mind, be right back!
    Points : 1358
    Reputation : 103
    Registration date : 2009-01-11

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by phatprick on Tue Sep 22, 2009 4:41 pm

    HUHU PEP! Nice Job dude! I can see that you are very lucky sometimes, especially for that n1's Very Happy
    And the song put me waay back into my childhood! Wink
    Btw, i found another typo besides WR Breakreker, 3rd map is not MINI Drifts, its Midnight Drifts! But we are not here to type, we are here TO DRIIIIVEEE!!!! Very Happy
    (i think typos are because of your broken fingers from all of the ResPartys Very Happy)

    PS. Am i the only one who thinks pepig's replays are somewhat slower? I mean, they are n1, but video is like 20% slower! I dunno...


    _________________

    • "Remember that you are unique! Just like everyone else!"
    • "The funniest thing about this particular signature is that by the time you realize it doesn't say anything, it's to late to stop reading it!"
    • "There are 2 secrets to stay the best: 1) Don't give all of your knowings!"

    avatar
    Frantech
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 744
    Age : 29
    Location : so HIGH ^^
    Points : 944
    Reputation : 58
    Registration date : 2009-04-25

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Frantech on Tue Sep 22, 2009 5:14 pm

    bob, if u think, that replays is not good, so beat me -.-

    phat, yes Iam very lucky!! xD
    I have this song like ring tone in my mob ^^ so iam in childhood every ringing xD
    btw, you right, my fingers was broken, my eyes cant see on the monitor, but i did it! ^^
    i think my replays are ok, not 20% slower....?
    avatar
    Roomer
    grf / DONATOR
    grf / DONATOR

    Number of posts : 855
    Age : 23
    Location : Somewhere in the universe!
    Points : 879
    Reputation : 31
    Registration date : 2009-03-02

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Roomer on Tue Sep 22, 2009 5:16 pm

    Phat its only you! xD
    avatar
    l0wbob
    grf / toddler
    grf / toddler

    Number of posts : 63
    Age : 27
    Location : Augsburg
    Points : 91
    Reputation : 16
    Registration date : 2009-08-31

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by l0wbob on Tue Sep 22, 2009 7:41 pm

    Frantech wrote:bob, if u think, that replays is not good, so beat me -.-

    no ur replay is good... i like it, but last map i think is defently the best replay that's all what i said^^ but i will edit it for u Very Happy and then i will beat u Very Happy

    Sponsored content

    Re: Pepig´s replay YEAH !!! :-P

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sat Jul 29, 2017 2:41 pm